Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری:

244 میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در ساری پرداخت شد/جذب 100 درصدی

مدیر جهاد کشاورزی ساری از جذب 100 درصدی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

244 میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در ساری پرداخت شد/جذب 100 درصدی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید اسماعیل علوی با بیان اینکه امسال 244 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان ساری پرداخت شد، گفت: امسال 768 میلیارد و 198 میلیون ریال درخواست متقاضیان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی معادل سه برابر سهمیه تخصیصی به بانک کشاورزی معرفی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه این اعتبار توزیع شهرستانی شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این مدیریت یا مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها، نسبت به ارائه درخواست اقدام کنند، افزود: متقاضیان پس از تکمیل پرونده برای دریافت تسهیلات و خرید ماشین به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات مکانیزاسیون، تفاهم‌نامه‌ای بین جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی به‌عنوان بانک عامل است که برای ورود تکنولوژی‌های روز به بخش کشاورزی و بهینه شدن شاخص‌های مکانیزاسیون ارائه می‌شود.

این مسئول با تاکید بر نقش موثر پرداخت تسهیلات در اشتغال‌زایی و تولید ادوات کشاورزی، گفت: تراکتورهای ایرانی بیشترین سهم بازار این محصول را دارد، چراکه هم قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارد و هم از خدمات مطلوب پشتیبانی برخوردار است.

علوی یادآور شد: جذب 100 درصد سهمیه تخصیصی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان از دوم آذرماه امسال آغاز و تا نیمه دوم اسفندماه انجام شد.

 

خبرنگار: محمد تقی طاهری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید