Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اعلام کرد:

احداث کانال انتقال آب 4600 متری در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: کانال بتنی انتقال آب چهار هزار و 600 متری در اراضی کشاورزی این شهرستان در حال احداث است.

احداث کانال انتقال آب 4600 متری در محمودآباد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی‌زاده بیان کرد: کانال بتنی انتقال آب چهار هزار و 600 متری در روستاهای برنجده، بائوده علیا، ارمک کلا، سنگ کتی و معلم کلا شهرستان محمودآباد در حال احداث است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به لایروبی و بتنی‌کردن کانال‌های آبیاری برای افزایش راندمان توزیع آب، اضافه کرد: این کانال ها به طول چهار هزار و 600 متر با اعتبار 27 میلیارد و 760 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و متوازن و سه درصد نفت و سفر ریاست جمهوری و پدافندغیرعامل در حال اجرا است.

به گفته این مسئول، احداث کانال‌های بتنی انتقال آب به‌عنوان یکی از طرح‌های زیربنایی بخش کشاورزی محسوب شده و اجرای درست این طرح موجب حفاظت خاک و حفظ حریم زمین‌های کشاورزی می‌شود.

وی با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح، گفت: برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید