Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اعلام کرد:

احداث کانال انتقال آب سه هزار متری در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از احداث و بهسازی کانال آبیاری (لاینینگ) سه هزار متری با اعتبار 17 میلیارد 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

احداث کانال انتقال آب سه هزار متری در محمودآباد
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی‌زاده با اشاره به بهسازی و بتنی‌کردن کانال‌های آبیاری برای افزایش راندمان توزیع آب، گفت: طرح بهسازی و بتنی کردن کانال آبیاری (لاینینگ) با اعتبار 17 میلیارد و 500 میلیون ریال در اراضی کشاورزی روستاهای برنجده، سنگ‌کتی، بائوده‌علیا، ارمک‌کلا و معلم‌کلا شهرستان محمودآباد احداث شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: این کانال‌ها به طول سه هزار متر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری، استانی و متوازن متمرکز و سه درصد نفت احداث شده است.

این مسیول ادامه داد: با اجرای پوشش بتنی کانال‌های اراضی تسطیح شده، راندمان توزیع و انتقال آب افزایش یافته و هدر رفت آب کاهش می‌یابد و مدیریت توزیع آب مناسب تر و از رشد علف های هرز جلوگیری می شود.

هادی‌زاده با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح، بیان کرد: برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید