Iranian Agriculture News Agency

توزیع 53 هزار تن کود کشاورزی در مازندران

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 53 هزار و 215 تن انواع کودهای پرمصرف پایه برای بخش کشاورزی مازندران تامین و توزیع شد.

توزیع 53 هزار تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا افراسیابی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 53 هزار و 215 تن انواع کودهای پرمصرف پایه برای بخش کشاورزی مازندران تامین و توزیع شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران افزود: از 53 هزار تن کودهای کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه تامین شده برای بخش کشاورزی مازندران، 41 هزار تن تاکنون به کشاورزان استان به خصوص شالیکاران توزیع و مابقی در دست توزیع است.

افراسیابی با اشاره به اینکه روند تامین و توزیع کودهای کشاورزی پایه پرمصرف استان مازندران بدون وقفه ادامه داشته و با اولویت  تامین کود برای کشت برنج در حال انجام است، گفت: در حال حاضر 270 کارگزار تعاونی و خصوصی فعال تحت پوشش با صدور حواله الکترونیک از سوی مراکز جهاد کشاورزی دهستانها کار توزیع کود را برعهده دارند.

وی یادآور شد: در راستای ارتقا تولید در بخش کشاورزی استان مازندران به‌عنوان استان قطب در بخش کشاورزی، سال گذشته نیز 144 هزار تن کود کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه در استان مازندران تامین و توزیع شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید