Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد:

جوجه ریزی ۱۰.۵ میلیون قطعه‌ای اردیبهشت در مازندران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از جوجه‌ریزی ۱۰.۵ میلیون قطعه‌ای در اردیبهشت امسال در مازندران خبر داد.

جوجه ریزی ۱۰.۵ میلیون قطعه‌ای اردیبهشت در مازندران
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه وبیناری قرارگاه امنیت غذایی استان با مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی برگزار شد، گفت: مازندران استان پیشرو در صنعت طیور کشور است و از جمله استان‌هایی است که از زنجیره کامل طیور برخوردار است و در سالی که پشت سر گذاشتیم پایداری در تولید و مازاد تولید را به سمت ذخیره سازی سوق دادیم.

وی ادامه داد: مازندران سهم بالایی را در ذخیره سازی و تنظیم بازار گوشت مرغ کشور داشت. عنایتی از جوجه‌ریزی ۱۰.۵ میلیون قطعه‌ای در اردیبهشت امسال در مازندران خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: تولیدکنندگان در تنظیم بازار و میزان ذخیره سازی گوشت مرغ فعالیت کردند و تلاش آن‌ها ستودنی است.

وی ادامه داد: مازندران علاوه بر تامین مرغ استان، بخشی از گوشت مرغ کشور را به صورت روزانه تامین می‌کند.‌

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد: در ایام تعطیلات که تا ۳ برابر جمعیت استان شاهد حضور مسافران هستیم توانستیم نیاز استان را تامین کنیم.

وی ادامه داد: تامین جوجه تا مرغ آماده طبخ به عهده اتحادیه‌های مربوطه گذاشته شد که به خوبی عمل نشد و شاهد کاستی‌هایی در این زمینه هستیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید