Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

در کنترل و آرامش بازار با کسی تعارف نداریم

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در کنترل و آرامش بازار با کسی تعارف نداریم

در کنترل و آرامش بازار با کسی تعارف نداریم
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سومین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: با توجه به اهمیت تنظیم بازار، طبق سه‌شنبه های هر هفته و بصورت همزمان جلسه قرارگاه سنددار کردن اراضی کشاورزی استان هم انجام می شود.

وی افزود: امروز بررسی تشکیل نمایشگاه و بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهرستان‌ها و جانمایی مکان‌های عرضه سیب و پرتقال شب عید در دستورکار قرار دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: مقرر شد گوشت قرمز گرم و منجمد به مازندران تخصیص داده و عرضه شود تا دغدغه تامین گوشت قرمز برای شهروندان استان وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: جلسه قرارگاه امنیت غذایی حتی در روزهای تعطیل هم از ساعت ۶.۵ صبح دایر است تا بتوانیم تنظیم و آرامش بازار و امنیت غذایی را برای شهروندان به ارمغان آوریم.

عنایتی با بیان اینکه توزیع سیار مرغ منجد در شهرها و روستاها انجام شود، ادامه داد: برنامه سال ۱۴۰۱، رفع تداخل ۳۴۰ هزارهکتار اراضی ملی و اشخاص است که با قوت ادامه دارد.

وی در پایان گفت: برش توزیع شهرستانی برای میوه شب عید بر اساس ۴۰۰ تن سیب و ۲۵۰ تن پرتقال انجام خواهد شد و تعاون روستایی موظف است تحت هر شرایطی نسبت به تامین کامل و توزیع میوه در سراسر استان اقدام کند و هیچگونه قصور و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید