Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد:

آغاز خرید برنج پرمحصول در ۷ شهرستان مازندران/ افزایش مراکز خرید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به آغاز خرید برنج پرمحصول در ۷شهرستان استان، گفت: بنا داریم تعداد ۴ مرکز دیگر هم به این تعداد اضافه کنیم.

آغاز خرید برنج پرمحصول در ۷ شهرستان مازندران/ افزایش مراکز خرید

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: باتوجه به افزایش تولید در سال زراعی تصمیم بر این شد برنج تولیدی ارقام پرمحصول برای مصارف دستگاه‌های دولتی، پادگان‌ها، بیمارستان‌ها و سایر درنظر گرفته شود و در این راستا سازمان اتکا با همکاری سازمان تعاون روستایی نسبت به خرید ۵۰ هزار تن برنج اقدام کند.

وی افزود: ۷ مرکز برای خرید برنج پرمحصول از روز پنج‌شنبه در شهرستان‌های آمل، بابل، ساری، قائمشهر، میاندورود، بهشهر و نکا آغاز به کردند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: بنا داریم تعداد ۴ مرکز دیگر هم به این تعداد اضافه شود.

عنایتی درباره ارقام برنج، بیان کرد: برنج مازاد بر مصرف در ارقام ندا با قیمت ۳۳ هزار و شیرودی ۴۱ هزار و ۸۰۰ تا ۴۲ هزارتومان خریداری می‌شود. 

عنایتی با اعلام اینکه نحوه پرداخت به‌صورت نقدی بوده است، تصریح کرد: مبالغ خرید برنج تولیدی نیز تا ۱۵ روز آینده باید به کشاورزان پرداخت شود‌. 

وی با تاکید بر اینکه این اقدام به روند بازار و شرایط کندی و سردی در بازار به تولیدکنندگان کمک می‌کند، گفت: پیش‌بینی ما برای خرید برنج پرمحصول بیش از ۵۰ هزار تن خواهد بود. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید