Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

ثبت 263 شغل جدید در سامانه رصد اشتغال محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از ثبت 263 شغل جدید در سامانه رصد اشتغال این شهرستان از سال گذشته تاکنون خبر داد.

ثبت 263 شغل جدید در سامانه رصد اشتغال محمودآباد
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی‌زاده با بیان اینکه سامانه رصد اشتغال برای کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی های بازار کار و میزان اشتغال ایجاد و طراحی شد، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون اسامی 263 نفر که با حمایت جهاد کشاورزی شاغل شدند در سامانه رصد اشتغال شهرستان محمودآباد ثبت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: اطلاعات شاغلان در این سامانه بر اساس خوداشتغالی، اشتغالزایی حقیقی و حقوقی، اشتغال دولتی و غیردولتی در بخش‌ کشاورزی ثبت شد.

هادی‌زاده ارائه خدمات مشاوره شغلی برای کارجویان، پرداخت تسهیلات برای کسب مهارت در شغل مورد نظر، معرفی کارجویان برای استخدام به ارگان های مختلف و ایجاد اشتغال برای متقاضیان استخدامی را از اهداف سامانه رصد ثبت اشتغال برشمرد.

این مسوول با بیان اینکه سامانه رصد ثبت اشتغال یکی از راهکارهایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرد، تصریح کرد: بر این اساس افراد جویای کار می توانند با ثبت نام در سامانه، درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب و یا همان درخواست استخدامی اعلام کنند.

وی در خاتمه یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مبنی بر تجمیع آمار و اطلاعات به کار گمارده شدگان استان، تمامی دستگاه های اجرایی ملزم هستند اطلاعات مربوط به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و اشتغالزایی به بنگاه ها و صدور مجوزهایی که منجر به ایجاد اشتغال می شود را در سامانه رصد اشتغال به آدرس www.rasad.eshteghal.ir که یک سامانه ملی است، وارد کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید