Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد:

احداث کانال انتقال آب 2600 متری در بابل/ هزینه 15 میلیاردی دولت

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: طرح احداث کانال بتنی انتقال آب 2 هزار و 650 متری در اراضی کشاورزی این شهرستان در حال احداث است.

احداث کانال انتقال آب 2600 متری در بابل/ هزینه 15 میلیاردی دولت
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن علی گل زاده اظهار کرد: طرح احداث کانال بتنی انتقال آب در روستاهای آکتیج کلا، متی کلا، بالااحمدچاله پی، چمازکلا، کپورچال، پایین سفیدطور و کبریاکلا شهرستان بابل در حال احداث است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با اشاره به لایروبی و بتنی‌کردن کانال‌های آبیاری برای افزایش راندمان توزیع آب، تصریح کرد: این کانال ها به طول 2 هزار و 650 متر با اعتبار 15 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و متوازن سد و شبکه البرز و 3 درصد نفت و متوازن در حال احداث است.

به گفته این مسوول، احداث کانال‌های بتنی انتقال آب به‌عنوان یکی از طرح‌های زیربنایی بخش کشاورزی محسوب شده و اجرای درست این طرح موجب حفاظت خاک و حفظ حریم زمین های کشاورزی می شود.

وی با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح، گفت: برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی استفاده می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید