Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی بابل:

88 میلیارد تسهیلات بنیاد برکت به بهره برداران بابلی پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: نیمه نخست امسال 36 نفر از متقاضیان بخش کشاورزی این شهرستان از 88 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بنیاد برکت برخوردار شدند.

88 میلیارد تسهیلات بنیاد برکت به بهره برداران بابلی پرداخت شد
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محسن علی گل زاده با بیان اینکه پروژه ها و طرح‌های کارآفرینی، اشتغال‌زایی و خلاقانه پس از تائید برای دریافت تسهیلاتی با بهره کم و ایجاد اشتغال به بنیاد برکت معرفی می شوند، گفت: نیمه نخست امسال 36 نفر از متقاضیان بخش کشاورزی این شهرستان از 88 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بنیاد برکت برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: این تسهیلات شامل 22 مورد برای احداث گلخانه به مبلغ 49 میلیارد ریال، یک مورد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال، یک مورد در زمینه دام و طیور به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال، هفت مورد صنایع تبدیلی به مبلغ 22 میلیارد ریال و پنج مورد در زمینه شیلات به مبلغ 12 میلیارد و 500 میلیون ریال بود که در اختیار بهره برداران قرار گرفت.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل، تسهیلات بنیاد برکت با بازپرداخت 5 ساله و کارمزد 4 درصد به اشخاص دارای طرح‌ ها و پروژه های کارآفرینی و مبتکرانه پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید