Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی ساری:

4 میلیارد تسهیلات جهش تولید به کشاورزان ساروی پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی ساری از پرداخت 4 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات برای خرید هشت دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران طرح جهش تولید در دیمزارهای این شهرستان خبر داد.

4 میلیارد تسهیلات جهش تولید به کشاورزان ساروی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح اظهار کرد: سطح تخصیصی سازمان جهاد کشاورزی استان برای کشت در دیمزارهای شهرستان ساری، هشت هزار و 582 هکتار شامل چهار هزار و 22 هکتار گندم، دو هزار و 200 هکتار جو، یک هزار و 730 هکتار کلزا و 430 هکتار علوفه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: هشت هزار و 475 هکتار شامل چهار هزار و 970 هکتار گندم، سه هزار و 26 هکتار جو، 142 هکتار کلزا، 308 هکتار علوفه، 22 هکتار عدس، پنج هکتار نخود و نیم هکتار کاملینا در دیمزارهای این شهرستان کشت شد.

این مسوول اضافه کرد: یک هزار و 100 لیتر کود بذرمال تقویتی فیتومکس برای بذور خودمصرفی به طور رایگان در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

پورفلاح افزود: به هشت نفر از متقاضیان این طرح، چهار میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت با سود چهار درصد برای خرید ادوات کشاورزی پرداخت و در مراسمی در این مدیریت با حضور کارشناسان ستاد اجرای فرمان امام (ره) تحویل بهره برداران شد.

وی تصریح کرد: با تخصیص کودهای تقویتی رایگان، برگزاری کلاس های توجیهی و بازدید مستمر از مرحله کاشت تا برداشت، پیش بینی می شود امسال افزایش عملکرد در طرح جهش تولید در دیمزارها داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید