Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اعلام کرد:

معرفی 225 طرح کشاورزی محمودآباد برای دریافت تسهیلات

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از معرفی 225 طرح کشاورزی محمودآباد برای دریافت تسهیلات به بانک خبر داد.

معرفی 225 طرح کشاورزی محمودآباد برای دریافت تسهیلات

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی زاده از معرفی 225 طرح کشاورزی محمودآباد برای دریافت تسهیلات به بانک خبر داد.

وی درخصوص بسته رونق تولید، گفت: 11 متقاضی برای دریافت 86 میلیارد ریال تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که تاکنون به هشت طرح 37 میلیارد و 720 میلیون ریال از سوی بانک عامل ملی و کشاورزی پرداخت شد.

هادی زاده افزود: در بخش تسهیلات مشاغل خانگی نیز دو پشتیبان (پرورش قارچ خوراکی و گل و گیاه زینتی) با مبلغ 2 میلیارد ریال به بانک توسعه تعاون و هشت پرونده مشاغل خانگی مستقل (پرورش گاو شیری، مرغ بومی، ماهی در استخر دو منظوره) با مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون ریال به بانک رفاه معرفی که برای 10 پرونده، 5 میلیارد و 300 میلیون ریال پرداخت شد و برای مرحله دوم نیز پنج طرح برای دریافت 2 میلیارد ریال جهت تایید کارگروه شهرستانی ارسال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به تخصیص شناور تسهیلات خط اعتباری فاز هفت ماشین آلات و ادوات کشاورزی به مبلغ 41 میلیارد و 79 میلیون ریال و شناسایی متقاضیان واجد شرایط جهت دریافت تسهیلات، اظهار داشت: از این تعداد 174 نفر برای دریافت 118 میلیارد و 297 میلیون ریال تسهیلات به بانک معرفی که از این تعداد 156 نفر موفق به دریافت 96 میلیارد و 624 میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال چهار پرونده از ثبت نامی های سال قبل برای 39 میلیارد ریال به بانک کشاورزی ارسال و مبلغ 33 میلیارد و 500  میلیون ریال پرداخت شد، یادآور شد: برای مرحله دوم نیز چهار طرح احداث گلخانه به مبلغ 35 میلیارد و 380 میلیون ریال و همچنین یک طرح پرورش ماهیان سردابی به مبلغ 14 میلیارد ریال مورد تأیید کارگروه قرار گرفته و متقاضیان به بانک معرفی شدند.

هادی زاده درباره تسهیلات دامدارکارت تصریح کرد: در راستای اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران روستایی شهرستان محمودآباد، 28 دامدار برای 7 میلیارد و 440 میلیون ریال تسهیلات پس از ثبت نام در سامانه سیتا به بانک کشاورزی معرفی که به 18 نفر 5 میلیارد و 90 میلیون ریال پرداخت شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید