Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان:

14 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان مازندرانی پرداخت شد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 14000 میلیارد ریال اعتبار به 16 هزار و 322 بهره‌بردار بخش کشاورزی از سوی بانک های عامل پرداخت شد که از این میزان حدود 83 درصد اعتبار پرداخت شده توسط بانک کشاورزی بوده است.

14 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان مازندرانی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسین نگهدار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و با توجه به محدودیت ها در تخصیص اعتبار، جلسه ای با حضور مدیر اعتباری بانک کشاورزی تشکیل شد تا مسایل و مشکلات پیش روی متقاضیان در اخذ تسهیلات بانکی اعم از تسهیلات تبصره 18، بسته رونق تولید، خط اعتباری مکانیزاسیون و کمک‌های فنی و اعتباری محصولات زراعی و باغی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان امسال در پرداخت تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی تسهیل شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: امسال 14000 میلیارد ریال اعتبار به 16 هزار و 322 بهره‌بردار بخش کشاورزی از سوی بانک های عامل پرداخت شد که از این میزان حدود 83 درصد اعتبار پرداخت شده توسط بانک کشاورزی بوده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای تامین علوفه دامی واحدهای دامداری روستایی و عشایری استان، 175 میلیارد ریال تسهیلات 11 درصدی به صورت اعطای کارت و ثبت نام در سامانه سیتا تخصیص یافت و با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی اعتبارات بین بهره برداران توزیع شد.

وی ادامه داد: به دلیل حجم بالای درخواست متقاضیان، نسبت به افزایش اعتبار از وزارت جهاد کشاورزی اقدام شده است.

نگهدار خاطرنشان کرد: تاکنون در سطح استان برای 597 دامدار مبلغ 189 میلیارد ریال کارت اعتباری صادر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید