Iranian Agriculture News Agency

مکان یابی برای احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی

مدیرصنایع تبدیری وغذایی سازمان جهادکشاورزی استان لرستان گفت: توسعه کارگاه‌های فرآوری گیاهان دارویی مکمل کشت این محصولات ارگانیک و پر ارزش هستند و از اولویت‌های مهم سازمان جهادکشاورزی است.

مکان یابی برای احداث کارگاه فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، صید احمد مرادی مدیرصنایع تبدیری و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان لرستان اظهار کرد: این پروژه با حمایت سازمان جهادکشاورزی وصندوق کارآفرین امید، با مشارکت بخش خصوصی و با مدیریت یکی از جوانان کارآفرین منطقه در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و ۱۲۰۰ مترسطح زیربنا جهت احداث سالن تولید اختصاص خواهد یافت و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال بیش از ۱۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه کارگاه‌های فرآوری  گیاهان دارویی مکمل کشت این محصولات ارگانیک و پر ارزش هستند و از اولویت‌های مهم سازمان جهادکشاورزی است، در همین راستا اقدامات مناسبی در شهرستان‌های خرم آباد، الیگودرز و سلسله درحال پیگری است.

مرادی هدف از اجرای این طرح را تکمیل زنجیره‌های تولید؛ جلوگیری ازکاهش ضایعات ؛ بسته بندی؛ اشتغال ؛بازاریابی؛ وتوسعه صادرات؛ درآمدافزایی و برندسازی محصولات تولیدی جهت شناخت درسطح ملی و۰۰۰ عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید