Iranian Agriculture News Agency

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از پروژه گاوداری ۶۰۰۰ راسی شهرستان دلفان

حسنی مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به همراه معاونین (بهبود تولیدات دامی، برنامه ریزی و امور اقتصادی) سازمان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دلفان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از پروژه گاوداری ۶۰۰۰ راسی شهرستان دلفان بازدید بعمل آوردند.

بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از پروژه گاوداری ۶۰۰۰ راسی شهرستان دلفان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، در این بازدید نجیب زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان گزارشی از نحوه تامین اعتبار، اشتغالزایی پروژه با توجه به ظرفیت دامپروری و کشاورزی شهرستان اعلام کردند.

حسنی مقدم ضمن تشکر از زحمات پرسنل پروژه گاوداری شش هزار راسی نورآباد، خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه، اهتمام و جدیت پیمانکار در پیشرفت کاری پروژه شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در این بازدید ضمن رضایت از روند کاری پروژه، تاکید ویژه داشتند که می بایست فاز اول این پروژه تا پایان سال ۱۳۹۹ با ظرفیت هزار راس تلیسه اصیل به بهره برداری برسد.

وی افزود: تا کنون ۲۳ میلیارد تومان از اعتبارات شرکت شستا وابسته به وزارت رفاه و تامین اجتماعی جهت احداث این واحد تولیدی هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت؛ جهت تکمیل تاسیسات این پروژه به ۷۰میلیارد تومان اعتبار و جهت خرید دام به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

حسنی مقدم در پایان این بازدید با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید و برنامه های اقتصاد مقاومتی، تسریع در روند تکمیل و به بهره برداری رساندن این پروژه را در شکوفایی اقتصاد استان و اشتغالزایی برای جوانان شهرستان دلفان را ضروری دانست و خواستار مشارکت و همراهی مجموعه استان به ویژه حمایت و توجه استاندار محترم استان در تکمیل این پروژه شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید