Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به مناسبت انتصاب نماینده ولی فقیه در استان لرستان

دکتر عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در پیامی انتصاب حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد تبریک گفت.

پیام رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به مناسبت انتصاب نماینده ولی فقیه در استان لرستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان، در این پیام آمده است؛

حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی

نماینده محترم و معزز ولی فقیه در استان

 لرستان و امام جمعه محبوب شهرستان خرم آباد

با سلام و احترام

بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی مقام معظم رهبری (مدظلله العالی)  به سمت نماینده ولی فقیه در استان ولایتمدار ، غیور و شهیدپرور لرستان و امامت جمعه شهرستان خرم آباد، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 امید است با حضور پر برکت خود در آن جایگاه رفیع معنوی و وحدت آفرین و با تکیه بر علم و عمل و خصوصیات شایسته و روحیه خدمت و گرایش مردمی خود و در سایه دانش، اخلاص و ارتباط مؤثر جنابعالی با مردم غیور و همیشه در صحنه استان لرستان ، موجبات رشد و تعالی بیش از پیش مردمان متدین و  شهید پرور این دیار را که به حق در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و امتحانات سخت الهی خوش درخشیدند، فراهم آورید.

 این جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) بر دل بریدن مسئولین و ملت از بیگانگان و تکیه ‌بر خود و مراجعه به توانایی جوانان مجموعه‌هایی چون جهاد کشاورزی، همچون گذشته آمادگی خود و خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی را برای همکاری کامل با نماینده معزز ولی‌فقیه در استان لرستان برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در "گام دوم انقلاب اسلامی" و در سال رونق تولید در جهت رفع مشکلات و موانع توسعه و پیشرفت استان لرستان با تکیه‌ بر نیروهای جوان، جهادی، انقلابی و توانمند، اعلام می‌دارد.

 آرزومند توفیق روزافزون و سربلندی حضرتعالی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی سیاسی و اجتماعی از درگاه خداوند متعال می باشم.

                      عبدالرضا بازدار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید