Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل دامپزشکی لرستان خبر داد:

انجام بالغ بر ۴۵۰۰ بازدید بهداشتی از صنایع وابسته در دو هفته ابتدایی شروع طرح تشدید نظارت های بهداشتی نوروزی

مدیر کل دامپزشکی لرستان گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه نوروز تا کنون بیش از ۵۰۰۰ کیلو‌گرم انواع فراورده‌های های خام دامی غیر قابل مصرف و فاقد استانداردهای بهداشتی سازمان دامپزشکی از چرخه مصرف انسانی خارج شده است.

انجام بالغ بر ۴۵۰۰ بازدید بهداشتی از صنایع وابسته در دو هفته ابتدایی شروع طرح تشدید نظارت های بهداشتی نوروزی

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ از شروع طرح تشدید نظارت های بهداشتی ویژه نوروز اداره کل دامپزشکی استان لرستان با تشکیل ۱۶ اکیپ ثابت و سیار بیش از ۴۵۰۰ نوبت بازدید از مراکز و صنایع وابسته شامل کشتارگاههای دام، طیور،‌ سردخانه ها، مراکز قطعه بندی و بسته بندی، قصابی ها و مرغ فروشی ها انجام داده است.

مصطفی زبردست افزود: در اجرای این طرح تا کنون بیش از ۵۰۰۰ کیلو‌گرم انواع فراورده‌های های خام دامی غیر قابل مصرف و فاقد استانداردهای بهداشتی سازمان دامپزشکی از چرخه مصرف انسانی خارج شده است.

مدیر کل دامپزشکی لرستان با اعلام اینکه در انجام این طرح از پتانسیل همکاران سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم‌پزشکی و پلیس اماکن استفاده شده است، تصریح کرد در همین راستا تعداد ۴۸ پرونده قضایی و تعزیری تشکیل و یک‌ مرکز پلمپ شد.

این مقام مسئول در پایان از هم استانیها درخواست کرد هر گونه تخلف بهداشتی را به اداره دامپزشکی در شهرستانها و یا شماره تماس ۱۵۱۲ اطلاع رسانی نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید