Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

گام‌های بلندی در مسیر رفع مشکلات کشاورزان با همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برداشته شده است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در روزهای اخیر با برگزاری نشست‌های مشترک با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، گام‌های موثری در راستای رفع مسائل و مشکلات کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان برداشته شده است.

گام‌های بلندی در مسیر رفع مشکلات کشاورزان با همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برداشته شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه روز دوشنبه در حاشیه نشست مشترک با لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با عنوان این مطلب افزود: وظیفه ذاتی جهاد کشاورزی، حمایت همه جانبه از کار تولید در بخش کشاورزی است و رفع دغدغه‌ و مشکلات کشاورزان، مهمترین اولویت جهاد کشاورزی استان قزوین است.

وی ادامه داد: در این راستا طی روزهای اخیر نشست‌های مشترکی با نمایندگان استان برگزار کردیم که از آن جمله می‌توان به نشست مشترک بررسی و رفع مشکلات کشاورزان و باغداران شهرستان تاکستان با حضور رحمانی نماینده مردم تاکستان، نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش شال با حضور عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و نشست امروز با سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات کشاورزان الموت غربی اشاره کرد.

خمسه با بیان اینکه برای حفظ استقلال و سربلندی و عزت کشور، کشاورزی یکی از بخش‌های حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در حفظ امنیت غذایی و رشد پایدار اقتصادی، دغدغه نه تنها سازمان جهاد کشاورزی به عنوان متولی این بخش بلکه همه مسئولان استانی و کشوری باید رفع مشکلات کشاورزان باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان یادآور شد: خوشبختانه در استان قزوین به دلیل همت بالای همه کشاورزان و زحمات شبانه روزی همکاران بنده در مجموعه جهاد کشاورزی و همچنین حمایت‌ها و همراهی نمایندگان و مسئولان استان، بحمدلله تولید در بخش کشاورزی در مسیر توسعه پایدار قرار دارد.

گفتنی است، در این سلسله نشست‌ها موضوعات مختلفی مانند ضرورت حل مشکل تولیدکنندگان دام و طیور، صیانت از اراضی زراعی و باغی، پیگیری اعتبارات بخش کشاورزی، مشکلات تعاونی‌ها و تشکل‌های این بخش، مدیریت و بهره‌وری آب و غیره مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید