Iranian Agriculture News Agency

مسوول گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین سعید ابیت به عنوان مسوول گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی قزوین منصوب شد.

مسوول گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه ظهر امروز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسوول گروه محیط زیست و سلامت غذا این سازمان، بر نقش این گروه در بهره گیری موثر از توان علمی و اجرایی نیروهای متخصص و هماهنگی با معاونین و مدیران سازمان، و همچنین سایر دستگاه های مرتبط، در بهبود کیفیت محصولات کشاورزی، تولید محصولات گواهی شده و ارگانیک، مصرف بهینه کود و آفت کش‌ها تاکید کرد.

در این مراسم از زحمات مهندس محمد پیله فروش مدیر سابق این گروه که مدتی است به عنوان مدیر باغبانی مشغول به خدمت هستند، قدردانی شد.

گفتنی است، از جمله وظایف عمده گروه محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین می‌توان به تهیه، تدوین و اجرای نظام پایش و مدیریت آلایندها، و پساب‌ها در بخش کشاورزی، اجرای الگوی ارزیابی زیست محیطی و مدیریت سبز در زیر بخش های مختلف کشاورزی، نظارت بر رعایت استانداردهای مرتبط با توسعه محصولات کشاورزی گواهی شده و ارگانیک از نظر زیست محیط،  نظارت بر مصرف نهاده‌های شیمیایی و توسعه مصرف نهاده‌های طبیعی در تولید محصولات کشاورزی اشاره کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید