Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:

شرکت‌های تعاونی با ابتکار و خلاقیت به دنبال ایده پردازی و کارهای جدید باشند

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت : شرکتهای تعاونی با ابتکار و خلاقیت به دنبال ایده پردازی و کارهای جدید باشند.

شرکت‌های تعاونی با ابتکار و خلاقیت به دنبال ایده پردازی و کارهای جدید باشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، عباس آقا علیخانی در اولین جلسه شورای هماهنگی در سال 99 با حضور روسای ادارات ستادی و روسای ادارات شهرستان های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا، مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی استان که در سالن جلسات برگزار شد افزود : امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است و برای محقق شدن شعار سال باید جهشی چشمگیر در تولید محصولات کشاورزی صورت گیرد و کارکنان با همت و جدیت بیشتری امور را به پیش ببرند.

وی اظهار کرد: دستورالعمل خرید گندم ابلاغ شده و باید طبق آن گندم از کشاورزان خریداری شود و با توجه به بارندگی های امسال تولید محصول گندم رشد چشمگیری خواهد داشت و باید بیش از 50 درصد گندم امسال توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شود.

علیخانی تصریح کرد : با شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های استان، شرکتهای تعاونی با ابتکار و خلاقیت به دنبال ایده پردازی و کارهای جدید باشند تا منبع درآمد بیشتری داشته باشند.

به گفته ی وی ؛ جلسه شورای اداری به منظور رصد پیشرفت فیزیکی امور به صورت ماهانه برگزار خواهد شد.

گفتنی است ؛  در این جلسه مطالبی در خصوص خرید تضمینی و خرید توافقی محصولات کشاورزی، تامین و توزیع نهاده های کشاورزی و دامی، تعیین تکلیف تعاونی های غیرفعال و نیمه فعال، اجاره انبار، مستندسازی اموال، مجامع و... بیان شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید