Iranian Agriculture News Agency

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین :

بخش کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد استان دارد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت : بخش کشاورزی نقش مهمی زمینه تامین امنیت غذایی و توسعه اقتصادی استان دارد .

بخش کشاورزی نقش مهمی در اقتصاد استان دارد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، منوچهر حبیبی در دیدار با فاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین و معاونین و مدیران این سازمان افزود : جهاد کشاورزی از جمله دستگاههایی است که تمام امور آن  بدون مشکلی انجام  شده  و جزو دستگاههای اجرایی است که کمترین حاشیه را داشته است

وی با بیان اینکه مسئولین  جهاد کشاورزی عملکرد بسیار خوبی در پیشبرد اهداف توسعه ای این بخش داشته اند اظهار داشت : بانوان نشان دادند که می توانند با در دست گرفتن مسوولیت های بزرگ ؛ کار های خوبی انجام دهند.

حبیبی تصریح کرد : کشاورزی استان بستر مستعدی برای تولید دارد بنابراین باید با همکاری  مضاعف نسبت به  حل مشکلات کشاورزان اقدام کرد .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین  گفت : الحمداله  با مدیریت هایی مناسبی که  زمینه مبارزه با سن غلات و مگس زیتون  و ... انجام شده روند تولید محصولات کشاورزی رشد داشته است .

به گفته حبیبی در دو‌ حوزه طرح  سامانه های نوین آبیاری و توسعه گلخانه کارهای خوب و بدون حاشیه در استان انجام شده است .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین هم در این دیدار با قدر دانی از همکاری و مساعدت دکتر حبیبی در دوران مسولیت معاونت اقتصادی استانداری قزوین از همراهی و پشتیبانی ایشان در پیشبرد اهداف توسعه ای بخش قدردانی کرد .

فاطمه خمسه گفت : جهاد کشاورزی در زمینه تامین امنیت غذایی و توسعه استان پیشگام است  و این پیشگامی حاصل توجه و حمایت کلیه دستگاههای اجرایی بویژه استانداری است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید