Iranian Agriculture News Agency

تحقق ۹۴ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از تحقق ۹۴ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

تحقق ۹۴ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین

 

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، مجید رحمانی بیان کرد: تعهد اشتغال بخش کشاورزی در جلسه کارگروه اشتغال استان به میزان س هزار و 100 نفر در سال جاری تعیین‌شده که تاکنون از این میزان دو هزار و ۹۱۵ نفر  اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی  ایجادشده است.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از  توسعه و ایجاد اشتغال  پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، تسهیلات خط ۸ مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل‌توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و تحقق اشتغال دارد.

رحمانی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مؤلفه‌های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و افزود: تاکنون شهرستان البرز با تحقق ۱۰۲ درصدی در سامانه رصد اشتغال ملی بیشترین میزان اشتغال را در استان به خود اختصاص داده است.

به گفته وی؛ در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی سه شهرستان قزوین، تاکستان، بوئین‌زهرا هرکدام ۷۷۵، آبیک ۳۷۲، البرز ۲۴۸ و آوج ۱۵۵ نفر تعیین و ابلاغ‌شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید