Iranian Agriculture News Agency

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۱۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی در قزوین صادر شد

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۱ فقره پروانه بهره‌برداری در زمینه‌های مختلف کشاورزی در این استان طی 6 ماهه نخست امسال صادر شده است.

۱۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنایع تبدیلی در قزوین صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین آبرودات مصلایی بیان کرد: این تعداد پروانه صادر شده با ظرفیت تولید ۵۳ هزار و ۹۴ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۶۰ هزار و ۷۰۰ تن صادر شده است.

مصلایی افزود: برای اجرای این واحدهای تولیدی هزار و ۳۰۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۱۵۴ نفر در استان فراهم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پروانه‌های بهره‌برداری در زمینه‌های بسته‌بندی تخم مرغ، عسل، تصفیه و بسته‌بندی کشمش، خوراک آماده طیور، سردخانه بالای صفر، بسته‌بندی گوشت، رب گوجه‌فرنگی، بسته‌بندی خشکبار وحبوبات بوده است.

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی همین بازه زمانی ۱۶ فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۱۴۳ هزار و ۹۵۸ تن صادر شده است.

وی توضیح داد: با بهره‌برداری از این واحد ها برای ۵۳۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مصلایی اضافه کرد: همچنین در بازه زمانی شهریورماه سال جاری دو پروانه بهره‌برداری با ظرفیت ۹۷۴ تن و جذب هزار و 880 تن ماده خام در استان صادر شده که با ایجاد آن زمینه اشتغال برای ۲۲ نفر در منطقه فراهم شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید