Iranian Agriculture News Agency

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین روز شنبه با مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، این دیدار که ظهر امروز انجام شد با حضور حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام رضا کاظم لو مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین، سمیه مهدوی منش معاون پژوهشی حوزه علمیه و سایر مسئولان حوزه‌های علمیه دستگاه‌های وابسته سازمان جهاد کشاورزی حضور داشتند.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی بر حلیت غذایی در کنار تقویت امنیت غذایی تأکید کرد و گفت: یکی از مواردی که این روزها مورد هجمه دشمن قرارگرفته و نیازمند صیانت است، مباحث مربوط به حلیت غذایی است.

وی اضافه کرد: با کمک ظرفیت حوزه‌های علمیه می‌توان در مورد خیلی از موضوعات مرتبط با سلامت غذایی با دستاوردهای علوم اسلامی به اهداف موردنظر دست‌یافت که این مهم نیازمند همکاری دوجانبه و دغدغه بین دستگاهی است.

فاطمه قاسمی مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در امور زنان و خانواده نیز در این نشست توضیح داد: زنان فعال در حوزه بخش کشاورزی علاوه بر رشد توانمندی و رسد اقتصادی در معرض شبهات و آسیب‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی هستند که حوزه علمیه باید در این راستا نقش فعال و سازنده داشته باشد.

حجت‌الاسلام رضا کاظم لو مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان قزوین نیز در این نشست بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم طلاب زن در امور مشاوره‌ای و تبیینی مخصوص بانوان است که متأسفانه در دستگاه‌های اجرایی مغفول مانده است.

وی اضافه کرد: برای ثبات و تحکیم بنیان خانواده حوزه علمیه خواهران کارهای علمی و پژوهشی بسیاری انجام داده که در صورت همکاری ادارات می‌توان از این ظرفیت عظیم معنوی و علمی در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام بهره برد. 

 در پایان این نشست قرار شد تا تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان جهاد کشاورزی و حوزه علمیه خواهران در حوزه پژوهش منعقد شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید