Iranian Agriculture News Agency

گرامیداشت هفته قوه قضائیه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با صدور پیامی هفته قوه قضائیه را به تمامی دست اندرکاران و تلاشگران متعهد در قوه قضائیه ایران عزیز اسلامی تبریک وتهنیت گفت.

گرامیداشت هفته قوه قضائیه

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، در این پیام آمده است:

«کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستودنی و آنگاه که این خدمت بزرگ در راستای رضایت خداوند و موازین و احکام دین مبین اسلام باشد در حقیقت تلاشی است الهی؛ چراکه خدای باریتعالی خود دادگر و عادلی بزرگ است.

بی تردید؛ قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیری در حمایت و پشتیبانی از حقوق فردی، اجتماعی و تحقق عدالت دارد.

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم از تلاش های خالصانه  و مستمر دست اندرکاران و تلاشگران متعهد در قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدی نستوه شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والا مقام این عرصه؛ اینجانب ضمن تبریک و تهنیت هفته قوه قضائیه به همه خدمتگزاران و مسئولان قضائی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان خدوم این مجموعه در استان مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش های این عزیزان و عزم و اراده مجموعه متعهد و خدوم دستگاه قضائی استان قزوین اعلام می دارم.»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید