Iranian Agriculture News Agency

پیوست‌ معنوی توسعه بخش کشاورزی تسریع می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: پیوست‌های معنوی در حوزه مدیریتی در کنار کارهای سخت افزاری برای بخش کشاورزی ضروری است.

پیوست‌ معنوی توسعه بخش کشاورزی تسریع می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز سه‌شنبه در دیدار رئیس و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: مدیران جهاد کشاورزی صرفاً تفکرات خودشان را به حوزه سخت‌افزاری معطوف نکنند، چراکه وجود مسائل نرم‌افزاری به‌ویژه معنوی در دایره مدیریتی بسیار مهم است.

وی تأکید کرد: در کنار تمام تجهیزات و زیرساخت‌های سخت‌افزاری، باید بخش کشاورزی مشمول معنویت باشد، کارهای شما باید به رشد و تعالی جامعه منجر شود.

آیت‌الله عابدینی در ادامه به مسئله غفران و جبران در قرآن اشاره کرد و بیان داشت: اگر بخواهیم حال زمین را خوب کنیم، باید بهره‌برداری‌های غیرمجاز را بهروش‌های مختلف بازگردانیم؛‌ همین کارهای آبخیزداری و امور اراضی نمونه‌ای از بازگرداندن حقوق ازدست‌رفته زمین است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خداوند متعال بارها در قرآن یادکرده که اگر مردم به‌درستی رفتار کنند و کارهای حسنه انجام دهند، خداوند درهای رحمت را به روی آن‌ها باز می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: بخش دام و عشایر استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید