Iranian Agriculture News Agency

افزایش نظارت جامع بر واحد‌های نانوایی استان قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحد‌های نانوایی از تامین آرد تا پخت نان با فرآیندهای متعددی روبرو است که نظارت بر آن‌ها باید جامع و کامل انجام شود.

افزایش نظارت جامع بر واحد‌های نانوایی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی روز پنجشنبه در نشست فرعی کارگروه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: در مانور بازرسی از واحد‌های نانوایی باید نوع تامین، خرید و توزیع آرد و همچنین کیفیت پخت نان و تعطیلی این واحدها در سطح استان بررسی شود.

وی اضافه کرد: برای مانور نانوایان ۳۰ واحد خودرو و ۵۰ نفر بازرس بسیجی تدارک دیده شده تا در سطح استان نظارت کامل و جامعی روی واحد‌های نانوایی انجام بگیرد.

عطایی در ادامه به وضعیت تامین گوشت مرغ در بازار اشاره کرد و گفت:  با توجه به تعطیلات پیش رو باید اقدامات لازم را انجام دهید که این کالای اساسی در بازار با کمبودی روبرو نباشد.

این مسئول بیان کرد: پلمپ خودروهای حمل مرغ از کشتارگاه تا محل توزیع باید با جدیت نظارت شود و از هرگونه حمل مرغ بدون پلمب ویژه خودداری شود.

عطایی با بیان اینکه باید از ظرفیت دامپزشکی برای نظارت بر روند کشتارگاه و توزیع مرغ  استفاده کرد، توضیح داد: از تمامی دستگاه‌های ستادی و وابسته برای نظارت هرچه بهتر بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی اقدام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند  جوجه‌ریزی در خرداد ماه وضعیت بهتری داشته و پیشرفت این موضوع یک دوره توزیع بیشتری را برای بازار آینده فراهم می‌سازد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید