Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبرداد:

مشارکت برای انجام دو طرح پژوهشی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این سازمان در استان برای اجرای دو طرح پژوهشی «زمینه‌یابی ایجاد منطقه آزاد تجاری ویژه کشاورزی دشت قزوین» و «مدیریت آب» در حوزه طرح‌های پژوهشی مشارکت داشته است.

مشارکت برای انجام دو طرح پژوهشی

به گزارش خبرنگار ایانا از قزوین، حمیدرضا تبسمی روز پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی  معاونان، مدیران ستادی، مستقل و شهرستانی و دستگاه‌های تابعه افزود: این اقدام با استفاده از یک درصد اعتبارات پژوهشی و انتشار فراخوان جهت دریافت طرح پیشنهادی از محققان و اساتید دانشگاهی کشور انجام شده است.

وی بر اهمیت احیاء و پایدارسازی دشت قزوین اشاره کرد و گفت: برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای اجرای پروژه احیاء و پایدارسازی دشت قزوین در نظر گرفته شده است که مهمترین آن تصویب پایه طرح مطالعاتی با همکاری شرکت آب و خاک پارس بوده است.

تبسمی بیان کرد: برنامه‌های پروژه احیاء و پایدارسازی دشت قزوین برای اعضای قرارگاه در سازمان و مسئولان استانی در دفتر معاون استاندار تشریح و تببین شده است.

این مسئول افزود: تشکیل قرارگاه احیاء و پایدارسازی دشت قزوین مورد تایید اعضا قرار گرفته و قرار شد تا کمیته فنی با عضویت معاونت اقتصادی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت آب منطقه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست، اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری و سایر دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید