Iranian Agriculture News Agency

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی استان قزوین از فجر تا فطر

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تشدید نظارت‌ و بازرسی بر بازار کالاهای اساسی از ایام الله دهه مبارک فجر تا عید فطر (دوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲) در این استان خبر داد.

تشدید نظارت بر بازار کالاهای اساسی استان قزوین از فجر تا فطر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مجید رحمانی با اعلام این خبر افزود: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید مایحتاج و کالاهای اساسی میزان بازرسی و نظارت‌ها تا روز عید فطر سال آینده در بازار افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی با توجه به خرید میوه، آجیل و کالاهای اساسی در شب عید و در ادامه تهیه اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان این نظارت‌ها به شکل گسترده و مستمر تدوام خواهد داشت.

رحمانی بیان داشت:‌ در این گشت‌های مشترک بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، فرمانداری، تعزیرات، دامپزشکی، بسیج اصناف، اتاق اصناف، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، تعاون روستایی و اداره کل غله به شکل مستمر و در نوبت‌های صبح و عصر حضور فعالی خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه سبزی و صیفی، کودهای کشاورزی، بذر، کالاهای اساسی (سرد و گرم)، نانوایی‌ها، اقلام خوراکی و سایر محصولات در این بازرسی‌ها رصد خواهند شد.

رحمانی تاکید کرد: هرگونه گران فروشی، درج نکردن قیمت، فروش خارج از شبکه مجاز، احتکار، قاچاق، رعایت نکردن مسائل بهداشتی و سایر تخلفات صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و افراد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند و یا در شهرستان‌ها و مناطق دورتر موضوع به مراکز جهاد کشاورزی اطلاع داده شود تا بازرسان سریعا وارد عمل شده و با متخلفان برخورد کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید