Iranian Agriculture News Agency

استان قزوین میزبان همایش مزارع نوآور کشاورزی کشور می شود

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده استان قزوین میزبان همایش مزارع نوآور کشاورزی کشور می شود.

استان قزوین میزبان همایش مزارع نوآور کشاورزی کشور می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین احمد مستخدمی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه برگزاری نشست  هماهنگی برگزاری همایش ملی مزارع نوآور کشاورزی که با حضور ضیائی نماینده موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور، نماینده مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی، مدیر زراعت و معاون آب و خاک سازمان در محل مدیریت ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد افزود: قزوین با معرفی چهارده مزرعه نوآور بمنظور تعیین برگزیدگان ملی مزارع نوآور و با توجه به اینکه بیشترین واحد معرفی شده از بین ۱۶۰ مزرعه نوآور در سطح کشور مربوط بخ استان قزوین است پتانسیل مستعدی برای برگزاری اولین همایش ملی مزارع نوآور را دارد.

وی اضافه کرد: در صورت تحقق برنامه ریزی های انجام شده قرار است این همایش از  دهه اول اسفند به مدت دو تا سه روز در استان قزوین برگزار شود.

ضیائی نماینده موسسه آموزش و ترویج کشاورزی کشور نیز گفت: هدف از شناسایی مزارع نوآور با محوریت کشاورزان نوآور در بهره وری از منابع آب و خاک ، ترویج و اشاعه نوآوری کشاورزان نوآور به سایر بهره برداران است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید