Iranian Agriculture News Agency

نانوایان استان قزوین به ثبت کارت نانوا اقدام کنند

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین گفت: نانوایان این استان باید در راستای اجرای فاز سوم نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها به ثبت کارت نانوا اقدام کنند.

نانوایان استان قزوین به ثبت کارت نانوا اقدام کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین،‌ آزیتا اسدی مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین  روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: نانوایان باید با ثبت یکی از کارت‌های بانکی خود در دستگاه کارتخوان هوشمند به نام کارت نانوا فروش‌های نقدی را ثبت کنند.

وی اضافه کرد: برای فروش نان با تعداد بالا به کسب و کارهایی مثل کباب سراها، صبحانه سراها، رستوران‌ها و غیره گزینه‌ای به نام ثبت نام کسب و کارها و نهادها در دستگاه کارتخوان هوشمند افزوده شده که صاحبان این کسب و کارها نیز باید به ثبت یکی از کارت‌های بانکی در آن اقدام نمایند.

اسدی ادامه داد: پس از ثبت حرفه و کارت بانکی توسط صاحبان کسب و کارها مراتب باید به تایید فرماندار شهرستان مربوطه برسد تا امکان خرید نان به تعداد بالا برای آن‌ها نیز فراهم می‌شود.

این مسئول بیان داشت: فاز سوم نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها به صورت پایلوت کشوری در استان قزوین اجرایی شده است و در این فاز سهمیه آرد نانوایی‌ها بر اساس عملکرد آن‌ها در ماه قبل تعیین می‌شود.

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه عملکرد نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها میزان تخلفات در سطح این صنف را کاهش داده و رضایتمندی شهروندان را فراهم ساخته است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید