Iranian Agriculture News Agency

بازدید معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی از فرایند خرید حمایتی زیتون در طارم سفلی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از فرآیند خرید حمایتی زیتون در منطفه طارم سفلی بازدید کرد.

بازدید معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی از فرایند خرید حمایتی زیتون در طارم سفلی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این بازدید با حضور در مرکز جهاد کشاورزی طارم سفلی و مراکز خرید حمایتی زیتون از روند و نحوه خرید این محصول بررسی شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: فرایند خرید حمایتی زیتون بمنظور حمایت از زیتونکاران و استحصال روغن زیتون از سه روز قبل و با استقرار چهار مرکز خرید در کارخانه های روغن کشی اعم از یک مرکز در اورکن کرد، یک مرکز در جودکی و دو مرکز در سیاهپوش آغاز شده است.

علی راه انجام افزود: در این طرح زیتونکاران می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی و اخذ معرفی نامه و ثبت مشخصات جهت عرضه محصول خود به مراکز خرید مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: در طرح مذکور میوه هایی با کیفیت مناسب و قابلیت روغن‌کشی پس از تست کیفیت روغن استحصالی با  قیمت ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان الی ۲۵ هزار تومان خریداری می‌شوند.

گفتنی است؛ در حاشیه این بازدید ضمن برگزاری نشست مشترک با مسئولین تعاون روستایی، مباشرین خرید و کارشناسان فنی؛  هماهنگی‌های لازم بمنظور حضور مستمر کمیته خرید شامل ناظرین و مباشرین خرید انجام و در خصوص چالش ها و اقدامات  لازم برای اطلاع رسانی جامع، تسهیل و تسریع فرایند خرید تمهیداتی اندیشیده شد.

همچنین از باغات زیتون منطقه و فرایند برداشت این محصول بازدید و از نزدیک با باغداران در رابطه با وضعیت محصول و  مشکلات و انتظارات آنان گفتگو شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید