Iranian Agriculture News Agency

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۲هزار و ۳۵۵ پیامک برای نانواهای متخلف در قزوین ارسال شده است

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از ارسال ۲هزار و ۳۵۵ پیامک در شهریور ماه سال جاری برای نانواهای متخلف این استان خبر داد

۲هزار و ۳۵۵ پیامک برای نانواهای متخلف در قزوین ارسال شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، آزیتا اسدی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این پیامک‌ها بر اساس تخلف نوع یک و دو به صورت روزانه پس از شناسایی تخلفات برای متصدیان واحد ارسال شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تخلفات نوع یک اگر میزان تراکنش روزانه آن‌ها بیشتر از مبلغ تعین شده باشد، نانواهای متخلف باید برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

اسدی تصریح کرد: در تخلفات نوع دوم که تراکنش‌ها کمتر از مبلغ تعینی بوده و یا از دستگاه کارتخوان استفاده نمی‌کنند، برای بررسی بیشتر به سازمان جهاد فراخوانده می‌شوند تا اگر بیشتر از سه مرتبه تخلفات آن‌ها تکرار شده باشد، فرد متصدی به کمیته آرد و نان فرمانداری معرفی شود.

این مسئول بیان داشت: از یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی در استان قزوین، یک هزار و ۶۱۵ واحد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده‌اند که تمامی تراکنش‌های آن‌ها از طریق سامانه نانینو قابل رصد و ارزیابی است.

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه رفتارهای غیرمعمول در نانوایی‌ها مثل فروش نان از طریق دستگاه کارتخوان غیرهوشمند، اجبار خریدار در جابه‌جایی رقم درج پلاستیک یا نان کنجدی به جای یکدیگر یا تعطیلی خارج از ساعت اعلام شده در تابلو و غیره موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید