Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

مسیر اعطای مجوزهای گلخانه و صنایع بخش کشاورزی تسهیل شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر اعطای مجوزهای گلخانه و صنایع بخش کشاورزی باید تسهیل شود.

مسیر اعطای مجوزهای گلخانه و صنایع بخش کشاورزی تسهیل شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، لطف الله سیاهکلی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از ۴۴ نمونه ملی و استانی بخش کشاورزی استان قزوین افزود: نباید کاری کنیم که بهره بردار و تولیدکننده برای پیشبرد اهداف اقتصادی زمان زیادی را صرف کند و معطل کاغذبازی شود.

وی اضافه کرد: در حوزه برخوردهای قانونی نیز نباید کاری انجام دهیم که پیش پای تولیدکننده و یا بهره بردار بخش کشاورزی مانع تراشی شود، چراکه هدف از اجرای قانون استیفای حق است.

سیاهکلی بیان داشت: امروز دنیای اطلاعات و ارتباطات دگرگون شده و باید به ارتباط بین انسان و جانداران و نباتات روی بیاوریم، امروز هوش مصنوعی است که حرف اول را می‌زند و دوره حضور فیزیکی انسان و آبیاری قطره‌ای رو به اتمام است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمین موات جایی در ادبیات کشاورزی ندارد، گفت: در جهانی که علم و تکنولوژی با سرعت بسیار بالایی پیشرفت کرده و شکافت اتمی اتفاق می‌افتد، حرف از زمین مرده و موات هیچ توجیهی ندارد و باید همه دست به دست هم بدهیم تا این زمین‌ها احیا شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید