Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

اختصاص 102 میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات خط 10 مکانیزاسیون

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تخصیص 102 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار برای جذب تسهیلات خط 10 مکانیزاسیون در استان خبر داد.

اختصاص 102 میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات خط 10 مکانیزاسیون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: 127 متقاضی تاکنون به مبلغ 45 میلیارد تومان برای تسهیلات خط 10 مکانیزاسیون به بانک عامل معرفی شده‌اند.

وی در خصوص آمار متقاضیان معرفی شده به بانک تشریح کرد: 37 متقاضی از شهرستان قزوین، 35 متقاضی بویین زهرا، 27 متقاضی تاکستان، 13 متقاضی البرز، 2 متقاضی آبیک و 13 متقاضی از شهرستان آوج معرفی شده‌اند.

تبسمی با بیان اینکه اعتبارات خط 9 مکانیزاسیون به صورت کامل جذب شده است، گفت: با توجه به افزایش اعتبارات در سال گذشته 665 متقاضی به بانک معرفی شده و توانستیم بیش از میزان تخصیصی معادل 101 درصد جذب اعتبار داشته باشیم.

به گفته این مسئول، سال گذشته بهره برداران بخش کشاورزی استان قزوین توانستند با دریافت تسهیلات خط 9 مکانیزاسیون 427 دستگاه ماشین آلات شامل کمباین، تراکتور و سایر ادوات دریافت کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین توسعه ضریب مکانیزاسیون را عاملی مهم در افزایش بهره وری بخش زراعت و باغبانی دانست و بر نقش این مهم در جلوگیری از ضایعات محصولات کشاورزی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید