Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

میوه تنظیم بازار در قزوین از کیفیت بالایی برخوردار است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کیفیت میوه تنظیم بازار که برای شب عید در قزوین ذخیره شده از سوی بازرسان وزارت جهاد کشاورزی و مقامات استانی مورد تأیید بوده و آماده توزیع است.

میوه تنظیم بازار در قزوین  از کیفیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز دوشنبه در نشست قرارگاه امنیت غذایی که با حضورسید جواد ساداتی نژاد  وزیر وزارت جهاد کشاورزی به صورت وبینار برگزار شد، افزود: خوشبختانه تمام میوه شب عید شامل سیب و پرتقال به طور کامل جذب شده و آماده توزیع است.

وی اضافه کرد: در حوزه تامین کالاهای اساسی همچون برنج،شکر و روغن نیز در استان قزوین مشکلی نداریم و این  کالاها  به اندازه کافی در استان ذخیره شده است.

افلاطونی بر افزایش نظارت بر بازار کالاهای اساسی  تاکید کرد و گفت: علاوه بر حضور بازرسان قرارگاه امنیت غذایی که با همکاری بسیج ، تعزیزات و بازرسان صمت  در سطح  استان  فعالیت دارند، از بازرسان اتحادیه و اصناف نیز خواسته شده که همراه با گروه‌های تشکیل شده در بازار حضور یابند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در روز های پایانی سال و در آستانه  عید با اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مصرف کارکنان ادارات و کارخانجات نیز هماهنگی شد تا کالاهای اساسی به نرخ تنظیم بازار دریافت کنند.

افلاطونی بر آغاز به کار چهار پلتفرم در حوزه فروش حضوری و اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در استان قزوین اشاره کرد و گفت: پیش بینی شده این تعداد از پلتفرم‌های بومی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به هشت مورد افزایش یابد.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید