Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز:

کشاورزان البرز با مدیریت بهره‌برداری از ایستگاه‌های پمپاژ آب کشاورزی آشنا شدند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: با برگزاری دوره آموزشی یک روزه مدیریت بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی، بهره برداران شهرستان البرز با مدیریت بهره برداری و نگهداری از ایستگاه پمپاژ و سایر تجهیزات سیستم‌های نوین آبیاری آشنا شدند.

کشاورزان البرز با مدیریت بهره‌برداری از ایستگاه‌های پمپاژ آب کشاورزی آشنا شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، وحید یوسفلی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی یکروزه مدیریت بهره برداری از ایستگاه پمپاژ که در محل مرکز ترویج و خدمات کشاورزی بخش محمدیه برگزار شد گفت: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی بهره برداران به همت اداره ترویج جهاد کشاورزی این شهرستان و مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین برگزار شده است.

وحید یوسفلی افزود: در این کارگاه آموزشی بهره‌برداران با بخش‌های مختلف ایستگاه پمپاژ، تجهیزات و تاسیسات وابسته و تاسیسات آبگیر و نحوه کارکرد انواع پمپ و الکتروموتورهای بکار رفته آشنا شدند.

وی یادآور شد: همچنین شناخت انواع خطوط لوله و اتصالات و شیرآلات برقی و مکانیکی مربوط به ایستگاه‌ها، بررسی انواع تجهیزات برقی ایستگاه‌های پمپاژ، شناخت و نحوه کارکرد انواع سنسورها و تجهیزات هوشمند جدید در ایستگاه‌های پمپاژ، آشنایی با مشخصات فنی و نحوه عملکرد ترانسفورماتورها، انواع لوازم اندازه‌گیری هوشمند جریان و بررسی کارکرد انواع شیرها و کنترلرها از دیگر مطالب مطرح شده در این کارگاه آموزشی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید