Iranian Agriculture News Agency

برگزار شد؛

نشست مشترک مدیران اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

نشست مشترک مدیران اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به ریاست رضا افلاطونی رییس سازمان و با حضور سیاهکالی مرادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز برگزار شد.

 نشست مشترک مدیران اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این نشست که اولین نشست مشترک شورای مدیران این دو دستگاه متولی اراضی ملی و کشاورزی محسوب می‌شد، با حضور لطف الله سیاهکالی مرادی نمایندگان مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، عبدی مدیر امور اراضی استان و همچنین مدیران و روسای ادارات دو دستگاه، در محل سالن جلسات باغستان برگزار شد.

در این نشست که با دستور جلسه چالش‌های اجرای رفع تداخلات و کاداستر اراضی ملی و کشاورزی و بررسی دغدغه‌های مطرح شده در این خصوص برگزار شده بود، قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین و عبدی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به ترتیب در خصوص وضعیت کاداستر اراضی ملی و کشاورزی استان گزارشی را ارائه کردند.

در ادامه این نشست رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موضوع نشست پرداختند.

لطف الله سیاهکالی مرادی نمایندگان مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان مواردی مرتبط با موضوع اراضی کشاورزی و ملی و همچنین دغدغه‌های مردم و مسئولین در این خصوص پرداختند و راهکارهایی جهت رفع این دغدغه‌ها پیشنهاد دادند.

در ادامه نشست بحث‌های کارشناسی مطرح و حاظرین نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید