Iranian Agriculture News Agency

یک روز غیبت «دلدادگان» در هفته جاری

تعویق های پی در پی در پخش سریال «دلدادگان» به دلیل اصرار شبکه سه در پخش زنده اغلب بازیهای ورزشی همچنان ادامه دارد.

یک روز غیبت «دلدادگان» در هفته جاری

 

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، در حالی که شبکه سه به دلیل اختصاص بخش عمده ای از کنداکتور خود به مسابقات ورزشی، ناگزیر از حذف باکس سریال شبانه اش در تعدادی از روزهای هفته است، این مسئله منجر به بروز انتقادهایی از سوی سازندگان و بینندگان آن شده است. این وقفه ها تقریبا هر هفته در جریان پخش سریال روی داده، به طوری که هفته گذشته نیز به خاطر پخش دو رقابت ورزشی، این سریال سه شنبه و چهارشنبه روی آنتن شبکه سه نرفت.

دوشنبه هفته جاری نیز این سریال به دلیل پخش سه مسابقه متوالی امکان پخش ندارد. دوشنبه 26 شهریور ساعت 18:30 دیدار فوتبال تیمهای پرسپولیس و الدحیل روی آنتن خواهد رفت. سپس دیدار  فوتبال السد قطر و استقلال ساعت 20:30 پخش خواهد شد و پس از آن دیدار والیبال دو تیم ایران و لهستان به صورت زنده ساعت 22:20 روی آنتن خواهد رفت. کنداکتور شلوغی که موجب خواهد شد برنامه «نود» نیز  با بیش از یک ساعت تاخیر در ساعت 23:45 روی آنتن شبکه سه رود.

 این در حالی است که پیش از این قرار بود با راه اندازی شبکه ورزش، بخش عمده ای از این رقابتها از آن شبکه پخش شود.

یادآور می شود «دلدادگان» که قسمت 31 آن در قالب فصل دوم امشب روی آنتن شبکه سه خواهد رفت، یک درام خانوادگی به کارگردانی منوچهر هادی است و هر شب ساعت 20:30 پخش می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید