Iranian Agriculture News Agency

احسان کرمی به جای رامبد جوان در «خندوانه»؟!

در حالی که شب گذشته رامبد جوان و گروه برنامه‌ساز «خندوانه» آخرین قسمت از فصل پنجم این برنامه را روانه آنتن کردند، شنیده می شود او قصد دارد اجرای بخش عمده ای از فصل تازه آنرا به احسان کرمی بسپارد.

احسان کرمی به جای رامبد جوان در «خندوانه»؟!

 

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، برنامه خندوانه با پخش آخرین قسمت فصل اخیر آن در شب گذشته به مرخصی رفته و تا پایان ماه صفر پخش نخواهد شد. در پایان برنامه دیشب،رامبد جوان اعلام کرد بعد از محرم و صفر دوباره این برنامه به آنتن شبکه نسیم برمی‌گردد. جناب خان هم گفت برای شرکت در مراسم عزاداری این ایام به آبادان سفر خواهم کرد.رامبد جوان در این برنامه قول داد از پایان صفر تا عید نوروز سال 98 برای مخاطبان برنامه تولید کند .

اخیرا رامبد جوان در این باره‌ گفته بود: تا روزی که مخاطب، «خندوانه» را بخواهد ادامه خواهیم داد؛ حالا یا با من یا بدون من. اما تمام تلاشم این است که حضور خودم را در «خندوانه» کمتر کنم. اصلا حضور احسان کرمی به همین خاطر است تا حضور من کمتر باشد. اما به هر حال خندوانه و رامبد جوان با هم گره خورده‌اند و مخاطب خندوانه را با لحن و صدای رامبد جوان شناخته است. بنابراین باید به گونه‌ای حضورم در برنامه کمتر شود که آسیبی به مخاطب وارد شود».

احسان کرمی که در این برنامه اجرای بخش «خنداننده شو» را بر عهده داشت، به نظر گزینه اصلی رامبد جوان برای جایگزینی خود است. جوان که وقت و انرژی زیادی را صرف این برنامه می کند، احتمالا به دلیل بار سنگین ضبط این برنامه در فکر تعیین یک آلترناتیو برای خود است تا در مقاطعی اجرای برنامه را به بسپارد.

هرچند مشخص نیست در صورت پررنگتر شدن حضور کرمی در «خندوانه»، تماشاگرانی که این برنامه را با رامبد جوان می پسندند، چه واکنشی نشان خواهند داد. ضمن اینکه در این باره قطعا نظر اسپانسرهای برنامه و مدیران تلویزیون نیز باید لحاظ شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید