Iranian Agriculture News Agency

تندیس مدیر برتر حوزه روابط عمومی رسانه برای شبکه مستند رسید

تندیس مدیر برتر حوزه روابط عمومی رسانه نخستین جشنواره ملی «آرمان برتر» با تقدیر از مطهره کشاورز محمدیان به روابط عمومی شبکه مستند سیما اهدا شد.

تندیس مدیر برتر حوزه روابط عمومی رسانه برای شبکه مستند رسید

تندیس  مدیر برتر حوزه روابط عمومی رسانه نخستین جشنواره ملی «آرمان برتر» با تقدیر از مطهره کشاورز محمدیان به روابط عمومی شبکه مستند سیما اهدا شد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما،  نخستین جشنواره ملی «آرمان برتر» با هدف تجلیل و تقدیر از برترین‌های حوزه مدیریت، روابط‌عمومی، رسانه و با حضور محمد سلطانی‌فر، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از فعالان عرصه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه و عوامل فیلم سینمایی پپشت دیوار سکوت در سالن شهید عضدی دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این جشنواره پس از ارزشیابی هیات داوران و کسب امتیاز  40  مدیر ارزش آفرین کشور معرفی و تجلیل شدند.

تندیس مدیر برتر در حوزه روابط عمومی رسانه این جشنواره  نیز به دلیل اطلاع رسانی صحیح ، تکریم ارباب رجوع، خدمات به موقع، تبلیغات صحیح و درست،  برنامه ریزی دقیق  و فضای مجازی مورد قبول  به مدیر روابط عمومی شبکه مستند سیما اعطا شد.

نخستین جشنواره «آرمان برتر» به همت سامانه جامعه روابط عمومی نوین ایران با ریاست مژده افشار  و دبیری  جواد قائمی زاده در تهران برگزار شد و طی آن بیش از 200 ارگان و سازمان مختلف  از جمله موسسه همشهری، خبرگزاری فارس، سازمان اورژانس کشور، امداد و نجات هلال احمر و ... با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید