Iranian Agriculture News Agency

رافائل زاویروچا بازیگر نقش پولانسکی در فیلم تارانتیتو

رافائل زاویروچا بازیگر لهستانی برای ایفای نقش رومن پولانسکی در پروژه پر سر و صدای جدید کوئنتین تارانتینو انتخاب شد.

رافائل زاویروچا بازیگر نقش پولانسکی در فیلم تارانتیتو

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا، «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood)  عنوان فیلم تازه کوئنتین تارانتینو است که از چندی پیش وارد مرحله پیش تولید شده است.

تارانتینو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو و برد پیت بازیگران نقشهای اصلی این فیلم هستند که اولی نقش یک بازیگر بیکار و از نام و نشان افتاده به نام ریک و دومی رل دوستش کلیف را دارد که هر دو در تلاشند در شهری دیگر برای خود اسم و رسمی پیدا کنند.با جای گرفتن این دو در خانه ای جدید، بزودی مشخص می شود همسایه جدید شان یک بازیگر زن سرشناس به نام شارون تیت و در واقع همسر کارگردان معروف پولانسکی است. نقش  شارون تیت را مارگو رابی بازی خواهد کرد.​رافائل زاویروچا نیز نقش جوانی رومن پولانسکی را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

آل پاچینو، داکوتا فانینگ، سیدنی سویینی، کرت راسل، تیموتی اولیفانت، امیلی هرش، برت رینولدز، دیمیان لوییس، مایک مو و ... دیگر بازیگران این فیلم هستند.

داستان «روزی روزگاری در هالیوود» در واقع به ماجرای فجیع قتل شارون تیت همسر باردار پولانسکی و چند همراه او در سکونتگاه هالیوودی این کارگردان توسط گروه تبهکار «منسون» در اوت ۱۹۶۹ می پردازد. این باند جنایتکار سال ۱۹۷۱ در دادگاه گناهکار شناخته شدند.

به گفته تارانتینو، سبک و طرح قصه «روزی روزگاری در هالیوود» شباهت زیادی با فیلم «داستان‌های عامه پسند» دیگر ساخته او دارد.

قرار است این درام تریلر و جنایی از ۲۶ جولای ۲۰۱۹ اکران خود را آغاز کند.


 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید