Iranian Agriculture News Agency

با تکنوازی گیتار هوتن وکیلی مقدم

کنسرت کوچی روی صحنه می رود

کنسرت کوچی روی صحنه می رود

کنسرت گروه کوچی با  سرپرستی و تکنوازی گیتارهوتن وکیلی مقدم ساعت ۲۱ هفتم شهریور۱۳۹۷ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می رود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی گروه٬کوچی از سال ١٣٩١ با سرپرستی و تکنوازی گیتار هوتن وکیلی مقدم  اجراهایی را در سبک فلامنکو و جیپسی فلامنکو به روی صحنه برده است.

 این گروه، در سال های  نخست فعالیتش  قطعات بدون کلام از بزرگان این سبک مانند «پاکو دلوسیا» و «پاکو پنیا» و همچنین قطعاتی از گروه «جیپسی کینگز» را درسالن‎های شهر تهران اجرا کرد. از سال ١٣٩٥ با توجه و در نظر داشتن سلیقه مخاطبان در این سال ها، ضمن اضافه شدن خواننده به گروه، «کوچی» قطعاتی به زبان اسپانیایی و در سبک «جیپسی فلامنکو» از موسیقی کولی‎های اسپانیا را به رو صحنه برد ، که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد. همچنین در دو اجرای اخیر و همچنین اجرای پیش رو در ۷ شهریور ۹۷ قطعاتی نیز به صورت همنوازی گیتار و تار بصورت موسیقی تلفیقی اجرا می شود که بسیار مورد علاقه مردم و مخاطبان گروه کوچی بوده است. دراین اجرا قطعات با تنظیم گروه کوچی و همچنین قطعاتی نیز از کارهای خود گروه اجرا می شود.

اعضای گروه موسیقی «کوچی» عبارتند از: هوتن وکیلی مقدم (تکنواز گیتار و سرپرست گروه)، فرهاد خزری ومصطفی نجفی (خواننده)، محمد اشرفی(گیتار باس)، نیلوفر صادقی( گیتار و آوا) ، افشین هنرور( نوازنده پرکاشن و سازهای کوبه ای) هستند.

اجرای گروه کوچی ساعت ۲۱ هفتم شهریور در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می رود. علاقمندان می توانند از طریق سایت «ایران کنسرت» و یا «گیشه فرهنگسرای نیاوران»اقدام به تهیه بلیت کنند.

دراین اجرا گروه کوچی با توجه به گرانی های موجود، هزینه بلیت های خود را حتی الامکان جهت رفاه حال مخاطبان در شرایط کنونی اقتصادی پایین تر در نظر گرفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید