Iranian Agriculture News Agency

«ایرانیوم» از خوشبختی می گوید

برنامه امروز «ایرانیوم» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) میزبان یک زوج سالمند است که عمر زندگی مشترک آنها به ۶۰ سال می رسد؛ زوجی که در این مدت زمان طولانی در کنار یکدیگر مشکلات فراوان را از سر راه برداشته اند و هم اکنون دارای یک زندگی موفق هستند.

«ایرانیوم» از خوشبختی می گوید

 

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی، دیگر مهمانان امروز «اورانیوم» زوج جوان و خاصی هستند که عقد خود را در کوه برگزار کرده اند و به دور از تجملات و برپایی مراسم عروسی زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند. زندگی ساده ای که در منزل مادر  همسر (آقا) و فقط در یک اتاق به شیرینی سپری می شود؛ این زوج جوان با کمک هم یک کافه تاسیس کرده اند و امروز درباره تمام این ویژگی ها با افشاری گفت ‌وگو می کنند.

گفت و گو با خاص ترین عاقد تهران، حاج آقا آل داوود و گپی جالب و جذاب با چپ دست ها به مناسبت روزی که به نام آنهاست و پرسیدن یکسری سوالات نو و تازه آیتم های امروز  «ایرانیوم» هستند.

مجموعه برنامه «ایرانیوم» اختصاص به نسل جوان در رده سنی 16 تا 24 سال با علایق و سلیقه‌های گوناگون دارد و هدف این برنامه بر پایه سه رکن اصلی؛ «ایران دوستی»، «مسئولیت‌ها و تهییج اجتماعی» و «امیدبخشی و امید به آینده» است.

مجید افشاری اجرای «ایرانیوم» را بر عهده دارد و محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه است.

«ایرانیوم» شنبه تا چهارشنبه ها ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید