Iranian Agriculture News Agency

مشکلات بنگاه های کوچک، پیش روی «پیشران»

 مشکلات بنگاه های کوچک، پیش روی «پیشران»

چالش های صنایع و کسب و کارهای کوچک و متوسط و شرکت های خانوادگی در برنامه «پیشران» شبکه چهار بررسی می شود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط  یکی از اولویت‌های اساسی در رشد و توسعه اقتصادی کشورهای توسعه‌یافته است؛ این بنگاه‌ها نقش به سزایی در ایجاد اشتغال، دارند.

رکود اقتصادی سال های اخیر ضمن کاهش فعالیت در بخش های مختلف اقتصادی، تبعات منفی برای بخش های تولیدی اقتصاد در پی داشته است؛ به همین منظور برنامه تلویزیونی «پیشران» این هفته (23 مرداد) به بررسی چالش ها و مشکلات صنایع و شرکت های کوچک و متوسط می پردازد.

در این بخش مهدی مفیدی مجری برنامه به همراه  دکتر عطاالله همایون مجری کارشناس میزبان صادق نجفی رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و ابوالفضل حجازی عضو هیئت مدیره خانه صنعت معدن و تجارت و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران  می شود.

 در بخش اخبار داخلی برنامه، حمیده سلطانی گوینده و سردبیر برنامه مخاطبان را در جریان تازه ترین خبرها در حوزه کسب و کارهای داخلی قرار می دهد.

در بخش اخبار خارجی که اجرای آن را دکتر عطاالله شریفی بر عهده دارد خبرهای اقتصادی خارج از کشورتحلیل می شود.

برنامه «پیشران» به تهیه کنندگی سودابه آقاجانیان که به صورت هفتگی سه شنبه ها ساعت 21 پخش می شود، از صفر تاصد کسب و کار در شرایط اقتصاد فعلی بازار و حمایت از کالای ایرانی با حضور اساتید و کارشناسان حوزه های مرتبط می پردازد.


 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید