Iranian Agriculture News Agency

تعارف فردوسی پور به معاون سیما برای خوردن قوتوی کرمانی!

تعارف فردوسی پور به معاون سیما برای خوردن قوتوی کرمانی!

میرباقری فردوسی پور

معاون سیمای رسانه ملی با حضور در پشت صحنه آخرین ویژه برنامه جام جهانی «٢٠١٨» از نزدیک با دست اندرکاران تولید این برنامه پر بیننده دیدار و از تلاش شبانه روزی آنها قدردانی کرد.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سیما، مرتضی میرباقری با قدردانی از تهیه کننده و دیگر عوامل تیم برنامه ساز تاکید کرد: این برنامه با قریب به ۵۰ میلیون بیننده مستمر رکوردی بی نظیر داشت و توانست رضایت ٩٤ درصد مخاطبان را نیز جلب کند.

او با اشاره به ارسال حدود ٤٠٠ میلیون پیامک به این برنامه در مدت یک ماه پخش این برنامه، وجود این آمار را حاکی از همراه بودن مردم با رسانه ملی دانست.

معاون سیما به بینندگان فوتبال این نوید را داد تا جام ملت های آسیا در آخرین ماه های سال میهمان خانه های مردم شود.

او با اشاره به اینکه علی رغم بازی غیرتمندانه بازیکنانمان اما تیم ملی از صعود به مرحله بالاتر ناکام ماند، ادامه داد: فوتبال می تواند انسجام بی نظیری در میان همگان ایجاد نماید و هر گونه هزینه ای در این مسیر نتایج مثبتی به همراه دارد.

میرباقری ابراز امیدواری کرد تا در مسابقات ۲۰۲۲ جام جهانی تیم ملی ایران بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

معاون سیما با قدردانی از اهتمام مدیران شبکه سه در پوشش جام جهانی ۲۰۱۸ تاکید کرد: اقای فروغی در زمینه ادامه راه سلف خود گل کاشتند و من به همکاران و همه دست اندرکاران این برنامه اعم از تیم تولید، پشتیبانی، فنی و پخش خداقوت می گویم.

عادل فردوسی پور نیز در حاشیه این بازدید با قدردانی از زحمات همکاران خود و حمایت مدیران سیما تاکید کرد: ماراتن سختی را پشت سرگذاشتیم و به حمایت مردم از برنامه می بالیم.

تعارف فردوسی پور به معاون سیما برای خوردن قوتوی کرمانی (قاووت) از حاشیه های این بازدید بود که میرباقری دست فردوسی پور را رد نکرد و با خوردن قوتو از استودیو خارج شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید