Iranian Agriculture News Agency

مجید یاسر در گفت وگو با ایانا:

گاف مهمان پرتغالی «آیو اسپرت» دردسرساز نشد!

به تازگی ویدئویی از برنامه اینترنتی «آیو اسپرت» در فضای مجازی منتشر شده که حسابی حاشیه ساز بوده است.در این ویدئوی کوتاه، مهمان پرتغالی در برنامه زنده نام چند خواننده لس آنجلسی را به زبان می آورد که واکنش های جالب مجریان برنامه را در پی دارد.

گاف مهمان پرتغالی «آیو اسپرت» دردسرساز نشد!

مجید یاسر یکی از مجریان این برنامه اینترنتی به خبرنگار فرهنگ و هنر ایانا گفت: در بدو انتشار این ویدئو خیلی از بینندگان آنرا به تلویزیون منتسب کردند و تلاش شد این اتفاق غیرمنتظره در زمره حاشیه های تلویزیونی معرفی شود.حال آنکه «آیو اسپرت» از تلویزیون اینترنتی آیو به صورت زنده پخش می شود و ربطی به صدا وسیما ندارد.این برنامه نیم ساعت قبل از آغاز بازیهای جام جهانی فوتبال 2018 آغاز می شود و بین دو نیمه و در پایان بازی هم ادامه دارد. ضمن اینکه امکان دانلود برنامه هم وجود دارد. خوشبختانه بازخوردها در همین چند برنامه مثبت بوده و بینندگان ابراز رضایت کرده اند.

بازیگر فیلمهای «روز هفتم»، «تلفن همراه رئیس‌جمهور» و «قبرستان غیرانتفاعی» افزود:در این ویدئو که به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد،من از مهمان برنامه که یک شهروند پرتغالی است،درباره موسیقی های ایرانی مورد علاقه اش سوال کردم که به شکلی غیرمنتظره به قول ورزشی ها جواب منشوری داد و اسم خوانندگانی را آورد که در رسانه های رسمی تابو محسوب می شوند.صحبتی که تلاش کردم آنرا به هر ترتیبی بود مدیریت و جمع کنم و البته واکنش علی انصاریان دیگر مجری برنامه هم با خنده های ممتد و شوخیهایش چنان صحنه جالبی فراهم کرد که به پربیننده شدن آن ویدئو و برنامه انجامید.

یاسر افزود: بعد از این اتفاق برخی شایعه کردند که من و انصاریان از طرف مسئولان مواخذه شده ایم و مشکلاتی برای ما و برنامه پیش آمد که همه این موارد را تکذیب می کنم.اتفاقا تعداد تماشاگران آنلاین برنامه بعد از این ماجرا بیشتر هم شده و با سعه صدر مدیران،ما بدون مشکل به کارمان ادامه می دهیم.

به گفته او،رویه دعوت از شهروندان کشورهایی که تیمشان در جام جهانی بازی دارد در این برنامه ادامه پیدا خواهد کرد.

ویدئوی برنامه مذکور را می توانید در ضمیمه خبر حاضر مشاهده کنید.

 

حجم ویدیو: 4.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید