Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز:

پلاک گذاری 1200 دستگاه تراکتور در شیراز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: از مجموع 2400 دستگاه تراکتور در این شهرستان، 1200 دستگاه پلاک دار و 600‪ دستگاه در مرحله تشکیل پرونده و گذراندن مراحل اداری هستند. ‬‬‬

پلاک گذاری 1200  دستگاه تراکتور در شیراز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، ذبیح الله سیروسی با بیان اینکه 600‪ دستگاه از تراکتور های ناوگان مکانیزاسیون شهرستان تاکنون برای شماره گذاری اقدامی انجام نداده اند، اظهار کرد: در صورت عدم مراجعه تا پایان آذرماه سهمیه سوخت این دستگاه ها قطع می شود.

به گفته وی، پلاک گذاری ماشین های کشاورزی علاوه بر هویت بخشی و شناسنامه دار کردن این ماشین ها و همچنین ملزم کردن رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از قاچاق سوخت نیز جلوگیری می کند.

سیروسی ابراز کرد: عملیات پلاک گذاری با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، نمایندگی تعاونی تراکتورداران استان فارس در شهرستان شیراز و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: با انجام هماهنگی های لازم تراکتورهایی که تشکیل پرونده داده اند به طور موقت در این فصل سهمیه سوخت دریافت می کنند.

سیروسی تصریح کرد: لازم است که مالکین تراکتور های فاقد پلاک به نمایندگی تعاونی تراکتورداران استان فارس در شهرستان  مراجعه و مراحل انجام امور مربوطه را پیگیری کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید