Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی لارستان منصوب شد

در حکمی از سوی محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد جواد مظفری به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لارستان معرفی شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی لارستان منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، در آیین تکریم مدیر و معارفه سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لارستان؛ مسئول امور شهرستان های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در بخش کشاورزی علی رغم تحریم های حاکم شاهد رشد تولید ناخالص ملی هستیم که نشان دهنده زحمات کشاورزان و مسئولان این بخش است .

عبدالحسن صمدنژاد تصریح کرد: در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با یک نگاه علمی راهبردهایی بر اساس مدل تعالی سازمانی تدوین شده که به عنوان چراغ راه مدیران در اجرای اهداف سازمان و سند نظارتی برای اطلاع از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها است.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل سازنده با دستگاه هایی که در حوزه کارگروه کشاورزی موثر هستند، افزود: انتظار داریم که مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با ارتباط موثر با ذی نفعان کلیدی و در راس آنها فرماندار محترم بتواند از پتانسیل و منابع اقتصادی شهرستان ، در راه رسیدن به توسعه پایدار در بخش کشاورزی استفاده کند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان لارستان دارای 18 سال خدمت است و پیش از رئیس اداره امور اراضی و معاون فنی این مدیریت بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید