Iranian Agriculture News Agency

معاون اداره کل دامپزشکی فارس:

نظارت بهداشتی دامپزشکی فارس در ماه رمضان شدت یافت

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان فارس گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ، نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر واحدهای تولید، توزیع، فرآوری و عرضه ی فراورده های خام دامی در سراسر استان تشدید شده است.

نظارت بهداشتی دامپزشکی فارس در ماه رمضان شدت یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، منصور بستانیان تصریح کرد: این طرح با هدف اطمینان از سلامت فرآورده های خام دامی عرضه شده به شهروندان از چهارم اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی 74 اکیپ در قالب 40 اکیپ سیار و 34 اکیپ ثابت بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت دارند.

وی ابراز کرد: شهروندان فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی تهیه کرده و در هنگام خرید گوشت قرمز به مهر و برچسب درج شده بر روی لاشه یا بسته بندی توجه کنند.

به گفته وی؛ مهر و برچسب الصاقی  حاوی اطلاعات ضروری شامل تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول و کد بهداشتی بهره برداری دامپزشکی است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان فارس بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده های خام دامی، مراتب را از طریق تلفن پیامگیر ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی 30002792 به اطلاع کارشناسان دامپزشکی برسانند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید